Tuesday, March 12, 2013

Polish shopping from Pretty and Polished

Hi!
I hate microwave doors..When I tried to open one at my school my thumb nail slipped and I almost broke it..GRR Anyhow, I rescued it with some filing but I must cut it down some when I get home.

Anyhow, I though I should show some of my nail polish shopping from Pretty and Polished. I've seen some of them on swatches and then I just knew I needed them.

I'm Not A Banana, Everybody Loves Penguin
Everybody Loves Penguin looks awesome, if you click the photos they'll appear larger and then you would see that the yellow dots in ELP are a bit shimmery but not shiny. Can't wait to try it out!
Boy Bleu, Punk'd Up Betty

Jawbreaker, Elvis Pink Cadillac
EPC I've been wearing for perhaps 7 days now and will show swatches soon. The impressing part is that there's no tip wear and it is as shiny as if I'd just painted it. It looks a bit boring on this photo but irl it actually looks cool. :)

This is actually the first polishes I've bought from Etsy and I'm so stoked, it will definitely be more shopping there for sure! :)

8 comments:

  1. Grr vad tråkigt det är när de bryts, eller spricker. Två av mina naglar vill envisas med att gå av och det på swatchhanden....bläää..
    Härliga lack du köpt, ska bli kul att se dem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, man bli ju leds, jag har böjt tumnageln illa då jag råkat trycka in fingret i diverse, tex dörrar så den känns liksom försvagad och då blev microvågsdörren extra farlig. Dock gick det "bra" och den gick inte av som jag först trodde för då hade det blödigt på bra tror jag.
      Japp, de kommer inom kort. ;)

      Delete
  2. Vilket toppenpaket! Boy Bleu och Punk'd Up Betty är två favoriter hos mig. Elvis Pink Cadillac ser riktigt snyggt ut, det får du gärna visa snart :) Och grattis till att ha blivit av med Etsy-oskulden ;) Det är beroendeframkallande bara så att du vet :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åh va kul att fler gillar dem, då ökar sannolikheten att jag också ska gilla dem. Kanske tom var hos dig jag såg swatcher på dem isf om du har visat dem. :)

      EPC tänkte jag nästan få till att visa på torsdag och matcha Pink Thursday men får se om jag hinner, annars får det bli någon annan dag men inom kort iaf!

      HAHA, Tack och ja, jag kan tänka mig att jag är fast i träsket nu för jag har redan hittat fler som jag vill köpa från nu...hihi ;)

      Delete
  3. OMG! What gorgeous polishes!!! I want them all!!
    Can't wait to see the swatches on these!!! Show me noooooow!!! ;)
    Sorry about the thumb nail :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, and I'm sure they still are available so you can go and get them ;) Will show swatches soon ;) Like tomorrow!
      Yea, that's not the end of the world, it will grow in order again. :)

      Delete
  4. Why never to use a microwave ;) Känner igen det där problemet, även ugnsluckor o kylar brukar kunna vara jävliga...

    Super härliga lack dock, hoppas på bilder inom en snar framtid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Håller helt med, ungsluckor, kylar och microvågsugnar, de har EN sak gemensamt och det är att de är farliga för naglar! De har så runda och "designade" handtag som är svår att greppa och lätt att slinta. :/
      Ja, jobbar på inlägg inom kort! :D

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.