Thursday, March 7, 2013

Everybody needs 24k gold flakes on their nails.

I've bought loads of new polishes since last time I showed my latest shopping. Well, I've bought some indies, some OPI's liquid sands and the regular china glazes and some polishes from Ninja Polish. But I haven't had the time to show even bottle pics! So I'll show four of them now.

The Midas Touch - Ninja Polish,  Love Lace 'n Lawsuits - Cover Band, Twist - Jade Diamond and Saint George - A England.
Basically, who doesn't need 24k gold flakes on their nails?
Except for gold, I've bought a white matte glitter polish, a teal douchrome and a teal(?) holo. Awesome right?

4 comments:

  1. Åh, de ser urtjusiga ut allihopa. Jag har St George och det är hur fint som helst, du kommer älska det :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja visst gör de! :D Har sett St George på många swatcher och oj så fint det är, kommer garanterat gilla det! :)

      Delete
  2. Åh vad läckra allihopa!! Jag har bara St George av de så jag ser jättemycket framåt att se de andra!! OCH George förstås! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja visst ser de läckra ut! :D Och jag ser fram emot allihop lika mycket tror jag. Jag tror att det även är ditt fel att jag var tvungen att köpa Midas Touch sen du visade ditt Zoya (tror jag det var?!). :D

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.